Drogi Kliencie,
Jeżeli produkty które zamówiłeś nie spełniają Twoich oczekiwań możesz je zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych (obowiązuje data otrzymania przesyłki).
Warunki zwrotu, wymiany i reklamacji:
Przed odesłaniem przesyłki poinformuj nas o chęci zwrotu towaru e-mailem na adres tereferesklep@o2.pl. W wiadomości wystarczy wpisać numer zamówienia oraz jaki produkt zwracasz. Możesz również dołączyć w załączniku wypełniony formularz zwrotu, który znajdziesz na stronie https://tereferesklep.pl/reklamacje-i-zwroty/ lub zeskanować formularz dołączony do paczki.
Przesyłkę należy wysłać na poniższy adres:
TEREFERE Greta Rozpondek
ul. Leśna 5, 42-244 Mstów
tel. +48 603 549 653
Koszt odesłania produktów leży po Twojej stronie. Prosimy o nie wysyłanie do nas paczek \”płatność przy odbiorze\” ponieważ nie będą one przez nas odbierane.
Pamiętaj o dołączeniu do przesyłki zwrotnej dowodu zakupu (paragon/faktura) oraz wypełnionego formularza zwrotu (jeśli wcześniej nie został on wysłany pocztą elektroniczną)
Uprzejmie informujemy że zwracany towar:
- nie powinien nosić oznak użytkowania, za wyjątkiem konieczności przymierzenia produktu;
- powinien być oryginalnie zametkowany;
- nie powinien być zniszczony;
- powinien być zwrócony w oryginalnym pudełku które przed wysyłką należy zabezpieczyć.
W wypadku ubytków w zwracanym produkcie prosimy o informację.
Zwrot pieniędzy otrzymasz na podane w formularzu zwrotu konto w możliwie najszybszym czasie, nie dłuższym niż ustawowe 14 dni robocze.
Reklamować na podstawie rękojmi można jedynie produkty, które posiadają wadę fizyczną, proszę zwrócić uwagę na punkt 6.1 regulaminu.
Więcej informacji na temat warunków zwrotu, wymiany i reklamacji znajdziecie w regulaminie sklepu.